Online kurzy

Stovky auditů, víc než miliarda proinvestovaná v reklamách a přes 12 let klikání. Tohle know-how změní váš pohled na výkon. Neudělám z vás experty, ale dám vám vše, co k tomu potřebujete. Kurzy stavím na reálných datech, případovkách a praktických ukázkách. Naučím vás přemýšlet o výkonu komplexně a v souvislostech.

Praktické ukázky

Videa, checklisty, prezentace. Všechny postupy a kampaně vás naučím na reálných příkladech.

Případové studie

S čísly a postupy u konkrétních klientů. Kompletní know-how, strategie a výsledky.

Vím, jak na to

V kampaních jsem za 12 let proinvestoval přes miliardu korun a jdu přímo k věci.

Jsme partneři

Meta
Shoptet
APEK
Partnerství

Vytřískejte z mého know-how maximum

Pokud si koupíte Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy společně s kurzem Vyhodnocením Facebook a Instagram reklamy najednou, získáte kompletní balík, který vystřelí vaše schopnosti na úplně jinou úroveň. A protože vás to fakt chci naučit, při koupi balíčku to budete mít o 20 % levnější.

7 980 Kč bez DPH

6 384 Kč bez DPH

Chci oba kurzy se slevou

sleva 20 %

Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy

Balík know-how, který vystřelí vaše kampaně na úplně jinou úroveň. Od nastavení Business Manageru po brutální škálování kampaní a top strategie. Naučíte se na Metu koukat v kontextu celého marketingu a už ji neuvidíte jako dřív.

  • 10+ hodin
  • 13+ lekcí
  • 1 000+ účastníků
  • 5,0 / 5 hodnocení

Vyhodnocení Facebook a Instagram reklamy

Naučíte se vyhodnocovat na celku tak, aby to dávalo smysl. Testování, souvislosti a vše, co potřebujete pro smysluplnou optimalizaci reklamy.

  • 2+ hodin
  • 5 lekcí
  • 5,0 / 5 hodnocení

Blog praktického přístupu k výkonnostní reklamě

8 minut čtení

Přednáška Czech Online Expo: Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Na COE jsem letos mluvil o tom, že výkon Mety leží za jejími hranicemi. Téma přesahů je v roce 2025 naprosto zásadní. Strategie a cíle by měly stát na prvním místě, až potom můžete řešit super kreativu a reklamu. Pro úspěch kampaní musíte koukat na nabídku a UX, brát v úvahu ostatní marketingové kanály a vyhodnocovat kampaně na celku. Přečtěte si, jak k tomu přistupovat prakticky.

8 minut čtení

Brand, nebo výkon? Čemu dát přednost při budování online podnikání?

Časté téma sporů. Zvlášť mezi „branďáky a výkonáři”. Jakmile spolu mají pracovat, obě strany se chytají za hlavu. Jak to teda je? Je brand důležitější než výkon? A do čeho na začátku podnikání investovat? V článku a ve videu se podíváme na praktické tipy i na konkrétní příklady z naší praxe. 

12 minut čtení

Vyhněte se nejčastějším chybám v nastavení Business Manageru

Kdo chce dělat výkon na Metě, bez Business Manageru se neobejde. Přesto u klientů často řešíme jeho špatné nastavení. Vyhněte se drahým chybám a naučte se nastavit Business Manager správně. Celým postupem vás provedeme krok za krokem. Jdeme na to!

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů