Základní informace
Konec doby datové
Jednoduché měření a kvantifikování všech dat je minulostí. Nařízení jako GDPR a cookie lišty přesné měření znemožňují a specialisté přicházejí o obrovské množství dat. GA ukazuje podhodnocená čísla, Business Manager je nadhodnocuje. Pokud se spoléháte jen tyto zdroje, nevyužíváte plný potenciál Mety. V kurzu pochopíte kam se na data dívat a jak s nimi efektivně pracovat.
Měření a vyhodnocování prakticky
Pro efektivní měření se musíte naučit koukat na data v kontextu a sledovat čísla v souvislostech celého byznysu. Realita je často úplně jinde než se při prvním pohledu na čísla zdá.
V kurzu získáte přesahy, které vás naučí rozhodovat na základě nedokonalých (ale dostupných) dat.
V praktických příkladech se naučíte testovat vliv Mety na celek a uvidíte čísla v širších souvislostech.
Hledání souvislostí a „Daily Planning Method”
Cíle jsou pro vyhodnocování zásadní. Bez nich nepoznáte, jestli kampaně fungují. Abyste mohli vyhodnocovat a rozhodovat na základě dat efektivně, musíte mít nastavené nejen kvartální a měsíční cíle, ale také denní.
Nečekejte hromadu teorie. Všechny informace se opírají o naši každodenní praxi. Uvidite praktické tipy a ukázky.
Naučíte se pracovat v kontextu byznysových cílů mimo Metu a vidět souvislosti tam, kde jste je doteď nehledali.