Vyhodnocení Facebook a Instagram reklamy

Konec doby datové je tu – vyhodnocovat jednotlivé kanály už nedává smysl. Co s tím? Začněte o datech přemýšlet jinak a z pohledu celku. S Dominikem Rzounkem vám ukážeme, jak testovat a hledat přínos nejen Meta kampaní. V praktických ukázkách zjistíte, jak využít potenciál Mety naplno a uvidíte konkrétní testy, které se naučíte používat v každodenní praxi.

Roční licence

2 990 Kč bez DPH

2+

hodiny

Získáte přesahy, které vás naučí rozhodovat se na základě nedokonalých dat.

5

lekcí

Pochopíte možnosti pro maximalizaci vašich výsledků. Jasně a srozumitelně.

1 000+

účastníků

Využívá mé znalosti v praxi a vydělává svým klientům na Metě efektivněji.

5,0/5

hodnotí kurz jeho účastníci

Vystřelte své výsledky s kurzem Meta vyhodnocování i vy.

Know-how získávám každý den na kampaních malých i velkých klientů.

ZOOT
aktin
Himalife
MAXIMA Reality
GAP
Alkohol.cz
Florea
TREZOR
Jan Kvasnička
Under Armour
Dron Pro
Kampot
Equil
pipMaster
XINZUO
SEGWAY
Stickersmakers
Marlenka

Základní informace

Konec doby datové

Jednoduché měření a kvantifikování všech dat je minulostí. Nařízení jako GDPR a cookie lišty přesné měření znemožňují a specialisté přicházejí o obrovské množství dat. GA ukazuje podhodnocená čísla, Business Manager je nadhodnocuje. Pokud se spoléháte jen tyto zdroje, nevyužíváte plný potenciál Mety. V kurzu pochopíte kam se na data dívat a jak s nimi efektivně pracovat.

Měření a vyhodnocování prakticky

Pro efektivní měření se musíte naučit koukat na data v kontextu a sledovat čísla v souvislostech celého byznysu. Realita je často úplně jinde než se při prvním pohledu na čísla zdá.

V kurzu získáte přesahy, které vás naučí rozhodovat na základě nedokonalých (ale dostupných) dat.

V praktických příkladech se naučíte testovat vliv Mety na celek a uvidíte čísla v širších souvislostech.

Hledání souvislostí a „Daily Planning Method”

Cíle jsou pro vyhodnocování zásadní. Bez nich nepoznáte, jestli kampaně fungují. Abyste mohli vyhodnocovat a rozhodovat na základě dat efektivně, musíte mít nastavené nejen kvartální a měsíční cíle, ale také denní.

Nečekejte hromadu teorie. Všechny informace se opírají o naši každodenní praxi. Uvidite praktické tipy a ukázky.

Naučíte se pracovat v kontextu byznysových cílů mimo Metu a vidět souvislosti tam, kde jste je doteď nehledali.

Pro koho je kurz určen?

Facebook specialistům na všech úrovních

Nezáleží na tom, jak dlouho Metu děláte a jestli spravujete velké nebo menší klienty. Naučíme vás vyhodnocovat reklamu na celku a v kontextu ostatních kanálů. Pochopíte hlubší detaily, naučíte se optimalizovat reklamu k maximálním výsledkům na základě tvrdých dat.

Majitelům firem a marketérům

Spolupracujete s agenturou nebo freelancerem? V kurzu dostanete jasnou představu o tom, jak se koukat na čísla a přicházet s vlastním pohledem. Zvládnete jasně definovat své cíle a už se nikdy nenecháte napálit reportem bez kontextu.

Agenturám

Podíváte se pod ruce specialistům, kteří ročně spravují stomilionové rozpočty. Ověříte si své znalosti, posunete se o kus dál a získáte detailní přehled o tom, jak se to dělá jinde. Naučíte se na čísla koukat zase jinak, zvýšíte odbornost celého týmu a ušetříte peníze i čas, který investujete školení nováčků.

Osnova kurzu

1

Čeho jsme dosáhli efektivním měřením a proč na tom záleží

Seznámíme vás se způsoby vyhodnocování, které jsme otestovali. Zjistíte proč a jak vyhodnocovat na konkrétních číslech a kde je hledat, abyste klientům z kampaní vytěžili maximum.

2

Konec doby datové: Nový přístup k měření a atribuční modely

Pochopíte, jak se měření a vyhodnocování vyvíjelo, a naučíte se pracovat s aktuálními nástroji, jako jsou atribuční okna nebo customer journey.

3

Jak systémy přicházejí k datům

V této trochu teoričtější části pochopíte, jak fungují nástroje pro sběr dat, proč vám jeden nástroj nikdy nedá všechna čísla. Dozvíte se, co sledovat a jak reklama data ovlivňuje.

4

Vyhodnocování Meta reklamy v praxi

Ukážeme vám rozdíly mezi GA a dalšími nástroji, představíme placené i free nástroje s jejich výhodami a nevýhodami.

5

Plánování, rozpočty a pohled na byznys jako celek

Vyhodnocovat kampaně bez cílů není možné. Pochopíte, proč je důležité znát cíle celého e-shopu a jak plánovat kampaně a rozpočty v rámci celého byznysu. Dozvíte se, jak s Dominikem vyhodnocujeme Meta kampaně a proč koukáme i na čísla, která s naší prací teoreticky nesouvisí.

6

Spokojení s nedokonalostí

Doba, kdy se dalo vše doměřit je pryč. Nedokonalosti dat se musíme přizpůsobit. V téhle lekci zjistíte, jak přizpůsobit strategie neúplným datům, efektivně testovat a sledovat vliv kampaní na celý byznys. Naučíte se testovat výsledky a pracovat s nedokonalostí

7

Nic není černobílé: Reálné příklady a případovky

Tahle část je plná případovek a ukázek systémů. Dozvíte se, co kde sledovat. Ukážeme vám, jak jsme optimalizovali reklamu při výpadku dat a v reálných ukázkách uvidíte vliv vyhodnocování na zvýšení konverzí. Součástí lekce je ukázka vyhodnocování na datech za celý e-shop (s obraty a náklady) a porovnání dat s reklamním systémem.

Bonus

B

Q&A rozhovor Honzy a Dominika je nabitý spoustou odpovědí a zajímavých faktů z jejich vlastní praxe. Dozvíte se například:

  • Jaké metriky sledovat
  • Nejčastější nedostatky ve firmách
  • Kdo určuje velikost rozpočtu do reklamy
  • Jak poznat nejvýkonnější kanály
  • Jak je to s PNO
  • Jak vyhodnocovat v průběhu flash kampaně
  • Jak postupovat jako začínající firma

Na co se nás ptáte / FAQ

Kolik času mi kurz zabere?

Videomateriály se blíží 3 hodinám. Součástí kurzu je navíc vzorová tabulka, která vám pomůže s plánováním rozpočtů a vyhodnocováním.

Je to jen pro e-commerce nebo i pro leady?

Kurz se zaměřuje primárně na e-commerce, ale řeším se v něm i leady a služby.

Co budu potřebovat za vybavení a znalosti?

Téma vyhodnocování bereme od základů. Každopádně ideálním stavebním kamenem je mít absolvovaný Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy, na který v kurzu vyhodnocování navazujeme. Z technického vybavení vám stačí počítač a připojení k internetu.

Budu mít přístup ke kurzu už napořád?

Nákupem kurzu získáte roční licenci. K lekcím se tak dostanete celých 365 dní. Po vypršení licence si můžete přístup prodloužit za 45 % původní ceny.

Můžu se učit vlastním tempem?

Ano, v rámci roční licence můžete kurz absolvovat ve svém vlastním tempu a podle potřeby se k němu vracet.

Dostanu po ukončení kurzu certifikát?

Certifikát získáte po absolvování všech lekcí. V rámci sebepropagace můžete certifikát zveřejnit na svém webu a sociálních sítích.

Mohu kurz získat levněji? Jaké slevy nabízíte?

Při nákupu v balíčku s kurzem Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy získáte slevu ve výši 20 %.

Jak můžu kurz zaplatit?

Klasicky on-line kreditní nebo debetní kartou. Přístup ke kurzu dostanete v okamžiku, kdy nám platba dorazí.

Můžu se ptát na věci přímo Honzy nebo Dominika, pokud mi není něco jasné?

Napište nám na marketing@honzabartos.cz. Jednou za čas pro vás natočíme video, kde takové dotazy zodpovíme i pro všechny ostatní.

Další kurzy

Při koupi obou kurzů získáváte celkovou slevu 20 %

Pokud si koupíte Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy společně s kurzem Vyhodnocením Facebook a Instagram reklamy najednou, získáte kompletní balík, který vystřelí vaše schopnosti na úplně jinou úroveň. A protože vás to fakt chci naučit, při koupi balíčku to budete mít o 20 % levnější.

7 980 Kč bez DPH

6 384 Kč bez DPH

Chci oba kurzy se slevou

sleva 20 %

Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy

Balík know-how, který vystřelí vaše kampaně na úplně jinou úroveň. Od nastavení Business Manageru po brutální škálování kampaní a top strategie. Naučíte se na Metu koukat v kontextu celého marketingu a už ji neuvidíte jako dřív.

  • 10+ hodin
  • 13+ lekcí
  • 1 000+ účastníků
  • 5,0 / 5 hodnocení

Máte jakýkoliv dotaz? Ozvěte se nám

tym@honzabartos.cz

Ozveme se do 2 pracovních dnů

+420 607 723 013

Po–Pá: 10:00 – 18:00

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů