Online kurz: Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy

V tomhle kurzu dostanete vše, co jsem se naučil proinvestovanou miliardou v Meta reklamě. Pochopíte výkon na sociálních sítích od základů po pokročilé strategie včetně škálování. Začnete myslet v souvislostech. Dostanete případovky s reálnými čísly, ukázky mé práce, rady k okamžité aplikaci a testy pro ověření znalostí. Tohle nabušené know-how posune profíky, začátečníky i podnikatele
v e–commerce.

Roční licence

4 990 Kč bez DPH

10+

hodin

Projdete Metou od základů po věci, které jsme se učili roky

13

lekcí

Pochopíte výkon do nejmenších detailů. Jasně a srozumitelně.

1 000+

účastníků

Využívá mé znalosti v praxi a vydělává svým klientům na Metě efektivněji.

5/5

Hodnotí kurz jeho účastníci

Vystřelte své kampaně s nejkomplexnějším kurzem Meta reklamy i vy.

Know-how získávám každý den na kampaních malých i velkých klientů.

ZOOT
aktin
Himalife
MAXIMA Reality
GAP
Alkohol.cz
Florea
TREZOR
Jan Kvasnička
Under Armour
Dron Pro
Kampot
Equil
pipMaster
XINZUO
SEGWAY
Stickersmakers
Marlenka

Základní informace

Stavba základů – klikání a nastavení Business Manageru

Pochopíte přínosy Mety pro váš byznys a smysl Meta reklamy dnes i v budoucnosti. Poté klik po kliku založíme a nastavíme Business Manager, ve kterém se začnete pohybovat s jistotou specialistů. Vytvoříte první reklamu, dostanete slovníček pojmů a hlavně základy pro pochopení souvislostí v dalších částech kurzu.

Přemýšlení v datech a souvislostech

Jdeme k jádru Mety. Pixel, dynamická reklama, automatizace, A/B testování... Všechno v konkrétních příkladech, ukázkách a s hromadou praktických tipů, které můžete obratem aplikovat. Reklama má jasný cíl – vydělat peníze. A toho dosáhnete jen když se o naučíte správně pracovat s daty.

Kde ostatní končí, my začínáme

Strategie a postupy, které většina profíků objeví až po obřích útratách. Dostanete konkrétní vhled do mých kampaní, výsledků i myšlení. Informace do sebe začnou zapadat a posuneme se daleko za hranice Mety. Vysvětlím vám pokročilé strategie, zjistíte, co s nefunkční reklamou a podíváme se na testování, optimalizace a škálování. Bude to brutální nálož know-how, které jinde nenajdete. Odnesete si nový pohled a pochopíte, že výkon leží mimo Metu.

Pro koho je kurz určen?

Facebook specialistům na všech úrovních

Poznáte, jak vnímá Metu Honza a kouknete se mu pod ruce. Poznáte, jak se dá o Metě přemýšlet jinak a vystoupíte ze svých zajetých postupů. Nezáleží na tom, jak dlouho Metu děláte a jestli spravujete velké nebo menší klienty. Pochopíte hlubší detaily a získáte praktické know-how.

Majitelům firem a marketérům

Spolupracujete s agenturou nebo freelancerem? Kurz vám dá představu o tom, jak by mohla úspěšná spolupráce vypadat a co od ní můžete v ideálním případě očekávat. V kurzu zjistíte, co vše je na Metě možné. Nenecháte se napálit pěkným reportem, ani ukecat do pochybných akcí.

Agenturám

Podíváte se pod ruce specialistovi, který za svou kariéru proinvestoval miliardu a stále v tom pokračuje. Ověříte si své znalosti, posunete se o kus dál a získáte detailní přehled o tom, jak se to dělá jinde. Kurz je skvělá příležitost proškolit celý tým a ušetřit spoustu času i peněz, které byste investovali do školení nováčků.

Osnova kurzu

1

Úvod a základy

Organizační úvod do kurzu a seznámení s Metou. V úvodu poznáte hlavní rozdíly ve výkonnostních reklamách na Metě oproti PPC a podíváme se i na její slabiny. Prostě průlet tím, co vás čeká a o čem to celé vlastně je.

  • Bonus: Slovníček pojmů
2

Nastavení Business Manageru Video ZDARMA

Po úvodním seznámení skočíme rovnou do Business Manageru. Dám vám všechny náboje proto, abyste se v Business Manageru cítili jako doma. Klik po kliku vás provedu nastavením a kontrolou BM. Srozumitelně a s praktickou ukázkou.

3

Nastavení Facebook reklamy

Nastavení a spuštění reklamy klik za klikem. Uvidíte, co se kde spouští, kde se co ovládá a jaké existují struktury kampaní.

  • Bonus: Jak pojmenovat kampaně
  • Bonus: Pravidla reklamy
4

Zdroje dat – Pixel, CAPI, katalog

Efektivní práce s daty je jádrem výkonnostních reklam. Dozvíte se, jak Meta získává data. Vysvětlím vám, jak vypadá správné nastavení Pixelu, CAPI a katalogu. Podíváme se na nastavování okruhů uživatelů a na práci s remarketingem.

  • Bonus: Checklist: Zadání na implementaci Pixelu a událostí
  • Bonus: Nastavení CAPI
  • Bonus: Struktura XML feedu
5

Dynamické reklamy pro akvizici a remarketing

Dynamická reklama nepotřebuje tolik kreativ a využívá data z katalogu. Díky tomu lidem zobrazuje konkrétní produkty, o které by mohli mít zájem. Umožní vám vytvářet neomezené množství reklam z katalogu produktů a většina e-shopů se bez ní prostě neobejde. V této části vám ukážu, jak s ní pracovat.

  • Bonus: Funkční přelepky pro dynamické reklamy – vše, co potřebujete vědět
6

Aukce reklamy a diagnostika relevantnosti

Díky aukcím pochopíte, jak fungují pokročilé strategie.Vysvětlím vám, jak aukce ovlivňují reklamu a jak využívat jejich potenciál.

  • Bonus: Diagnostika relevance reklam
7

Nastavení cílů

Bez nastavených cílů nemůžete kampaň cílit ani optimalizovat. Často se setkávám s tím, že klient se specialitou nastavili cíle před několika lety a od té doby se jimi řídí. Chyba. Cíle se musí furt revidovat a měnit v kontextu kampaní, produktů a celkové situaci na trhu. Tady se dozvíte, jak o cílech přemýšlet a jak s nimi pracovat.

8

Na co se zaměřit před spuštěním reklamy

Očekávání a cíle spolupráce ze strany specialisty i klienta, vstupní analýzy, chyby na webu, které i tu nejlepší kampaň zabijou... Úspěšná reklama není o správném nastavení Business Manageru. Jde o komplexní přístup a přesahy, které vaše kampaně vystřelí na další úroveň.

  • Bonus: Analýza UX a konkurence
  • Bonus: Jak zkontrolovat agenturu / externího specialistu
9

Dynamické reklamy na 217 %

Dynamická reklama na maximum. Ladění feedu, využití dalších optimalizací pro maximální efektivitu, prostě všechno co potřebujete vědět, abyste z dynamické reklamy dostali maximum.

10

Co dělat, když reklama nefunguje

Nekonečné úpravy kreativ a cílení nemusí problém vyřešit. Dost problémů může ležet mimo Metu. Nabídka, web, nákupní proces a práce s dalšími marketingovými kanály jsou pro úspěch klíčové.

  • Bonus: Checklist: Co dělat, když reklama nefunguje
11

Práce s Advantage+

Advantage+ je budoucnost Meta reklamy. Částečně vám uvolní ruce, ale má i své nevýhody. Řeknu vám, v čem spočívá síla A+, na co si dát pozor a ukážu vám reálné dopady fungování A+ na celý účet.

12

Pokročilé strategie Meta reklamy

Flash akce, CBO split, Control, 4v1, Sneak Attack, Bully Method.... V těhlech strategiích jsem proinvestoval miliony a řeknu vám, co jsem se v průběhu naučil. Jak fungují, kdy jsou vhodné, na jaké typy klientů jednotlivé strategie fungují. Všechno uvidíte na konkrétních klientech, včetně čísel a postupů.

13

Škálování a optimalizace kampaní

Ukážu vám jak na dlouhodobé a bezpečné škálování i na extrémně agresivní s top výsledky. Uvidíte mé postupy a výsledky včetně případovky, ve které popisuji skok z denního rozpočtu 3 000 Kč na 90k za jediný den. U škálování ale nekončíme. Škálovat totiž nejde bez efektivní optimalizace. Vysvětlím vám proč optimalizuji na další optimalizace a atribuce a všechno ostatní, co potřebujete vědět, abyste se do toho mohli pustit ve vlastních účtech.

Bonusové lekce

1

I brand potřebuje výkon

Brand je důležitá součást marketingu, ale občas je důležitější soustředit se na aktuální potřeby firmy. Což vede k tomu, že je výkon občas důležitější než brand. Ale platí to i opačně. Jsou případy, kdy ani s nejlepší reklamou bez vybudovaného brandu nic neprodáte. V tomhle bonusu zjistíte, že nejde o boj výkonu a brandu. Je to o spolupráci, která propojuje dvě rozdílné cesty ke stejnému cíli – vydělat peníze.

2

Zápisník klikače – pohled na realitu

Tenhle bonus vám ukáže všední den klikače. Na konkrétní kampani (flash akci) uvidíte vše, čím klikač při „klikání” prochází, jaké problémy bylo v tomhle konkrétním případě nutné řešit, uvidíte zadání kreativ, práci s rozpočtem i samotnou akcí. Konkrétní ukázka toho, že úspěšná kampaň není jen o klikači, ale musí se zapojit celý tým, včetně majitele e-shopu.

  • Bonus: Pravidelné úkoly Meta specialisty
3

Odpovídáme na dotazy

FAQ videa natáčíme vždy, když se nám nahromadí otázky. Probíráme vše, na co se nás ptáte. Kolik FAQ videí bude a co se v nich dozvíte? To je jen na vaší zvědavosti.

A to není vše, v roce 2025 pokračujeme!

Čeká vás další know how, které s výkonem na Metě úzce souvisí. V roce 2025 kurz doplníme o následující lekce, ke kterým budete mít v rámci licence přístup zdarma.

Základy UX

Základy UX

K top reklamě Meta nestačí. V tomhle videu zjistíte, co se dá v Metě dokázat, když ji berete v kontextu celého marketingu.

Jak začít s novým účtem

Jak začít s novým účtem

K top reklamě Meta nestačí. V tomhle videu zjistíte, co se dá v Metě dokázat, když ji berete v kontextu celého marketingu.

Sběr leadů

Sběr leadů

K top reklamě Meta nestačí. V tomhle videu zjistíte, co se dá v Metě dokázat, když ji berete v kontextu celého marketingu.

Přesahy

Přesahy

K top reklamě Meta nestačí. V tomhle videu zjistíte, co se dá v Metě dokázat, když ji berete v kontextu celého marketingu.

Odpovědi na vaše dotazy

Odpovědi na vaše dotazy

K top reklamě Meta nestačí. V tomhle videu zjistíte, co se dá v Metě dokázat, když ji berete v kontextu celého marketingu.



Plánované aktualizace lekcí

  • Nastavení Business Suite
  • Nové možnosti nastavení Meta reklamy
  • Rozšíření CAPI o Signals Gateway
  • Advantage+ 2025

Reference

Na co se nás ptáte / FAQ

Kolik času mi kurz zabere?

Videomateriály mají více jak 10 hodin. Součástí kurzu jsou ale také bonusové materiály, případové studie, prezentace, checklisty a doporučená četba.

Je to jen pro e-commerce nebo i pro leady?

Kurz se zaměřuje primárně na e-commerce, ale řeší se v něm i leady a služby.

Co budu potřebovat za vybavení a znalosti?

Postupujeme od naprostých základů až po pokročilé techniky výkonnostní reklamy na Metě. Před kurzem nemusíte mít žádné znalosti o Metě, vším projdeme společně. Z technického vybavení vám stačí počítač a připojení k internetu.

Budu mít přístup ke kurzu už napořád?

Nákupem kurzu získáte roční licenci. K lekcím se tak dostanete celých 365 dní. Po vypršení licence si můžete přístup prodloužit za 45 % původní ceny. Kurz je aktualizovaný na základě zásadnějších změn ve světě Mety a výkonnostního marketingu.

Můžu se učit vlastním tempem?

Ano, v rámci roční licence můžete kurz absolvovat ve svém vlastním tempu a podle potřeby se k němu vracet.

Naučím se v kurzu pracovat v reklamním systému?

Ano! Ale je to jen zlomek toho, co vám tenhle kurz dá. Krok za krokem se naučíte pohybovat v Business Manageru a pak se postupně dostanete k efektivnímu využívání dat i pokročilým strategiím. A hlavně se naučíte o Metě přemýšlet komplexně s přesahem do celého marketingu.

Můžu si své znalosti někde otestovat?

Po lekcích vás čeká vyhodnocovací test. Úspěšné vyplnění testů je podmínkou pro získání certifikátu. Cílem není kurzem proplout, ale Metě a jejím souvislostem skutečně porozumět.

Můžu testy opakovat?

Testy u jednotlivých lekcí můžete opakovat, dokud nebudete spokojeni s výsledkem a nezískáte jistotu, že jste všemu porozuměli.

Dostanu po ukončení kurzu certifikát?

Certifikát získáte, pokud v testech dosáhnete minimálně 90% úspěšnosti. Certifikát potvrzuje nejen absolvování kurzu, ale především pochopení výkonnostní reklamy. Certifikátem se můžete v rámci sebepropagace zveřejnit na svém webu a sociálních sítích.

Mohu kurz získat levněji? Jaké slevy nabízíte?

Při nákupu v balíčku s kurzem Vyhodnocování výkonnostní Facebook a Instagram reklamy získáte slevu ve výši 20 %.

Jak můžu kurz zaplatit?

Klasicky on-line kreditní nebo debetní kartou. Přístup ke kurzu dostanete v okamžiku, kdy nám platba dorazí.

Můžu se ptát na věci přímo Honzy, pokud mi není něco jasné?

Na nejasnosti nebo upřesňující detaily se můžete ptát přímo v kurzu. Jednou za čas natočíme video, ve kterém dotazy zodpovíme. Pokud máte neodkladnou otázku například k vaší kampani, můžete psát na marketing@honzabartos.cz.

Další kurzy

Při koupi obou kurzů získáváte celkovou slevu 20 %

Pokud si koupíte Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy společně s kurzem Vyhodnocením Facebook a Instagram reklamy najednou, získáte kompletní balík, který vystřelí vaše schopnosti na úplně jinou úroveň. A protože vás to fakt chci naučit, při koupi balíčku to budete mít o 20 % levnější.

7 980 Kč bez DPH

6 384 Kč bez DPH

Chci oba kurzy se slevou

sleva 20 %

Vyhodnocování Facebook a Instagram reklamy

Naučíte se vyhodnocovat na celku tak, aby to dávalo smysl. Testování, souvislosti a vše, co potřebujete pro smysluplnou optimalizaci reklamy.

  • 2+ hodin
  • 5 lekcí
  • 5,0 / 5 hodnocení

Máte jakýkoliv dotaz? Ozvěte se nám

tym@honzabartos.cz

Ozveme se do 2 pracovních dnů

+420 607 723 013

Po–Pá: 10:00 – 18:00

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů