NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Dominik Rzounek

Na pozici Head of Performance působím poslední 4 roky. Spravuji roční rozpočty v řádu stovek milionů korun a dohlížím na marketingové aktivity na 10 evropských trzích. Pod palcem mám přes 30 e-shopů největších značek v oblasti fast fashion, kde mezi mé klienty patří mimo jiné ZOOT, Under Armour, ORSAY a GAP.

Skoro bych sám nevěřil, že jsem v e-commerce začal už před více než 10 lety a to jako copywriter. Data mě ale táhla víc. Za svou e-commerce kariéru jsem se od copywritera přesunul do role marketing specialisty, kde jsem se zaměřoval hlavně na e-mailing, display a PPC.

Osahal jsem si většinu marketingových rolí a díky tomu získal strategický nadhled pro efektivní řízení digitálních projektů a tvorbu retenčních strategií zaměřených na dlouhodobý růst.

Dnes se specializuji na zvyšování výkonnosti e-shopů a optimalizaci procesů. Datová analytika je pro mě základem každého rozhodnutí — věřím, že právě data jsou klíčem k dosažení obchodních cílů a dlouhodobému růstu. Díky kombinaci strategického přístupu a technického know-how pomáhám firmám růst a dlouhodobě uspět v konkurenčním prostředí.

Kde se můžeme potkat?

20.03.2025

Eshopový král

Jak na škálování Meta kampaní v e-commerce pro maximalizaci zisku/obratu

22.03.2025

Ecommerceday Brno

Zisk na prvním místě: Praktické strategie pro udržitelný růst e-shopu

27.03.2025

Onlajnov

Škálování, flash akce a co dělat, když reklama nefunguje

Dominik v akci

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů