NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Škálování byznysu

Víme, jak pracovat s velkými rozpočty a váš byznys klidně násobně posunout. Nejde jen o Metu a web, ale také o expedici, sklad, server, prostě o byznys jako celek... Jdeme tvrdě po číslech a nebojíme se měsíčně v kampaních utratit statisíce ani miliony. A jak ukazují data, jde nám to fakt dobře. Škálování je součástí služby Správa reklamních kampaní.

Nepřehlédněte: Se škálováním pomáháme stávajícím i novým klientům. Podmínkou je alespoň krátká spolupráce, abychom mohli navázat na pevné základy a společně růst.

Proč s námi?

Pracovat s velkými rozpočty není sranda. Chce to hromadu zkušeností. My máme na kontě v reklamách na Metě proinvestovanou přes miliardu korun. Už jsme zvládli třeba za měsíc znásobit účet, se kterým si jiní nevěděli rady. Umíme nejen škálovat, ale také vás připravit na to, co vám to přinese.

  • Nebojíme se obřích rozpočtů a víme, jak s nimi pracovat.
  • Stavíme na datech, výsledcích a zkušenostech.
  • Hlídáme KPI. Upravujeme rozpočty i strategie na základě výsledků.
  • Testujeme a vylepšujeme procesy.
  • Komunikujeme. Vždy víte, co se děje a že to jde správným směrem.
  • Nebojíme se obřích rozpočtů a víme, jak s nimi pracovat.

  • Stavíme na datech, výsledcích a zkušenostech.

  • Hlídáme KPI. Upravujeme rozpočty i strategie na základě výsledků.

  • Komunikujeme. Vždy víte, co se děje a že to jde správným směrem.

S čím vám pomůžeme

  • Poradíme vám, jak se připravit na růst, doladit web i procesy
  • Zjistíme, jestli máte procesy připravené na násobné zvýšení objednávek
  • Efektivně ukočírujeme velké rozpočty pro maximální růst
  • Poradíme vám s nastavením i rozdělením rozpočtu
  • Naučíme vás koukat jinak na data a vyhodnocovat na celku
  • Naučíme vás hledat souvislosti mezi marketingovými kanály. PPC, e-mailing… Protože výkon Mety leží primárně mimo Metu a když to jinde nefunguje, ani kampaně nebudou mít optimální výsledky
Případovka Boobee

Chcete si nejprve ověřit naše znalosti? Podívejte se na náš praktický obsah

Čísla mluví za nás. Prohlédněte si případovou studii

Reference

ZOOT
AKTIN
Himalife
MAXIMA Reality
Tomas Arsov
GAP
Royal Jerky
Alkohol.cz
STAV Group
Florea
TREZOR
Jan Kvasnička
Under Armour
Naboso
kampot.cz
Equil
pipMaster
Xinzuo
Xinzuo
Stickersmakers.cz
Marlenka

Jak spolupráce probíhá

(Dlouhodobé vyhodnocování spolupráce a návrh větších spendů)

Škálování je součást služby Správa reklamních kampaní. Do navyšování spendů se ve chvíli, kdy už se trochu známe a máme přehled o vašem byznysu a situaci. Přesto do toho jdeme od základů, které zajistí, že vám škálování vydělá.

01 – Analýza webu a procesů

UX, web, nákupní proces… procházeli jsme to na začátku spolupráce, teď se na to podíváme ještě jednou. S odstupem a lepší představou o vašem fungování. Vezmeme si na to k ruce profesionály. Třeba Jana Kvasničku na UX. Podíváme se, jak všechno šlape a co můžeme vylepšit pro zvýšení konverzního poměru.

02 – Testování a další testování

Ověříme si, jak jsou na škálování a nápor nových objednávek připravení zaměstnanci i vaše skladové zásoby. Spustíme testování, například v podobě dvoudenní flash akce. Tím se ukáže, kde máte limity (sklad, server, expedice, zákaznická podpora, personál atd). Testujeme a zjišťujeme, jestli jste připraveni na růst a jestli na to má váš byznys dostatečně pevné základy. Škálování je dlouhodobý proces a chceme ho mít pod kontrolou. Navyšování spendů si raději rozdělíme na několik kroků a teprve po jeho vyhodnocení se posouváme dál.

03 – Na základě výsledků skokově navyšujeme spendy

Vyhodnocujeme a testujeme Metu i to, jaký dopad má navyšování rozpočtu na fungování firmy. Cílem je průběžné a pravidelné navyšování rozpočtu v dlouhodobém horizontu, nejen skokový růst během akcí.

04 – Sledujeme data, vyhodnocujeme, upravujeme

Přidáváme rozpočet, sledujeme, jak klient nárůst zvládá a tomu přizpůsobujeme strategii včetně dlouhodobého navyšování rozpočtu. Data sledujeme průběžně, komunikujeme s klientem a v případě potřeby (nedostatek skladových zásob, nestíhání…) rozpočty snižujeme.

Co budeme potřebovat

Facebook Business Manager

Přístup do Business Manageru

Google Analytics

Přístup do Google Analytics

Kooperace

Kooperaci IT při nastavení / úpravách Facebook pixelu, CAPI a katalogu

Kontakt

Kontakt na odpovědnou osobu z vaší strany

Otevřenost

Maximálně otevřenou a férovou komunikaci

Časté dotazy a odpovědi

Podle čeho poznáte, že je klient na škálování byznysu připraven?

Do škálování se pouštíme až po čase spolupráce. Většinou jde o jeden až tři měsíce. V té době klienta a jeho firmu známe. Máme za sebou velkou akci a víme, jak si s ní poradí. Známe firemní procesy, víme, že mu klape PPC a současně chápe vyhodnocování na celku, včetně pochopení jeho přínosů. Klienti, co do toho s námi jdou, nám věří a my do toho jdeme jen ve chvíli, kdy víme, že to zvládnou.

Kde berete jistotu, že mohou utratit více peněz?

100% jistotu nemáme nikdy, ale máme zkušenosti. Do škálování nejdeme po hlavě, ale postupně zkoušíme a testujeme vaše možnosti. Máme dva testy. První je rychlá flash akce, během které můžeme reagovat na vývoj situace v rámci minut. Během pár dní otestujeme sklad, servery, personál… Přetížíme systém a díky tomu najdeme chyby, na kterých se může škálování zaseknout.

Další variantou je měsíční test, kde pracujeme s dvojnásobným navýšením rozpočtu. Ke škálování přistupujeme až když víme, že vše funguje jak má.

Navýšit rozpočet z 50 000 korun měsíčně na 150 000 není problém. Můžeme jít i na 500 000, ale jen když víme, že to funguje. Jdeme na to zodpovědně, jinak to nemá smysl.

Chci do toho jít naplno, a jsem připraven na skokový růst. Můžeme se do toho pustit?

Při škálování vždy koukáme na konkrétní případ. Rychlost ovlivňuje trh i váš rozpočet. Dvojnásobné zvýšení měsíčního rozpočtu ze 70 000 korun funguje jinak než ze 700 000.

Navyšování musí dávat smysl. Proto přidáváme postupně. Sledujeme co to dělá a když to funguje, postupujeme dál. Musíme mít jistotu, že vše šlape. Skokové navýšení můžeme zkusit jednorázově pomocí flash akce, jinak škálujeme vždy postupně. Řídíme se daty a penězi.

Jaký vliv bude v rámci škálování na ostatní kanály? Budeme nějak rozdělovat budget navíc?

Primárně se držíme Mety, ale sledujeme i výkon všech ostatních kanálů. Koukáme na celek a vždy hledáme souvislosti. Meta má často výrazný vliv i na PPC, e-mailing a další marketingové aktivity. Proto sledujeme vše a díky tomu víme, jaký vliv mají kampaně na všechny ostatní kanály.

S čím dalším vám v oblasti výkonostního marketingu pomůžeme

Správa Facebook a Instagram reklam

Za poslední roky jsme ziskově proinvestovali stovky milionů korun ve více než 100 reklamních účtech. Víme, jak se ta hra hraje. Postaráme se o komplexní správu reklamních kampaní, poradíme vám s optimalizací webu a uděláme vše pro dosažení maximálních konverzí.. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů jsou samozřejmostí, my jdeme mnohem dál. Děláme maximum pro to, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

S klienty pravidelně komunikujeme – vždy víte, co se děje. Kampaně ladíme, testujeme a vyhodnocujeme, abychom se neustále posouvali dál. Chcete nakopnout Facebook a Instagram reklamy k vyšším tržbám a lepší ziskovosti? Tahle služba je pro vás.

8+ průměrný ROAS

Škálování

Máme přes 13 let zkušeností a nebojíme se měsíčních rozpočtů ve statisících ani milionech. Neřešíme jen Metu, ale celý proces – jen tak můžeme škálovat ziskově. V kontaktu s vámi budeme i několikrát denně, takže stále víte, co se děje.

Jdeme na to?

10 MIO+ rozpočty máme zkušenosti

Leady

Leady napříč obory sbíráme přes 8 let. Postaráme se o vaše leadgen kampaně, optimalizujeme rozpočet i UX poptávkového procesu.

Testujeme, vyhodnocujeme a přinášíme kvalitní kontakty za nižší cenu. Ať hledáte klienty, kandidáty nebo chcete nakopnout novou konferenci, pomůžeme vám.

3,5× více leadů

Expanze

Během 6 let jsme pronikli na 12+ evropských trhů. Za hranice pomáháme e-shopům, včetně extrémně konkurenčních fast fashion, tech firmám i start-upům. Spravujeme rozpočty od desítek tisíců po miliony. Otestujeme vaši připravenost, poradíme vám s nabídkou i cenotvorbou a celou expanzi vám maximálně usnadníme.

12+ počet zemí, kam jsme s klienty expandovali

Live audit

Chcete se během 90 minut dozvědět, jak zlepšit výkon svých kampaní? Pusťte nás na ně! Poradíme vám, jak reklamy nakopnout ve Správci reklam i mimo něj. Konkrétně, prakticky, bez omáčky. Hovor se nahrává, abyste se k němu mohli kdykoliv vrátit.

Online kurzy

Tvořte úspěšnou výkonnostní reklamu na sociálních sítích úplně sami. V komplexních online kurzech najdete všechny informace, které budete potřebovat. Kurzy vás provedou od nastavení Business Manageru a naklikání první reklamy přes pokročilé strategie až po vyhodnocování a přemýšlení v souvislostech celého byznysu. Na své si přijdou začátečníci i pokročilí, majitelé firem i agentury.

1 000+ lidí prošlo kurzy

Tvorba kreativ pro klienty

Hlavní přísadou úspěšné kreativy jsou data. Proto sledujeme trendy a vždy koukáme, co v konkrétním účtu historicky fungovalo. Netvoříme bannery, videa nebo gify, které jen dobře vypadají. Tvoříme takové, které fungují a plní cíle.

300+ úspěšných kreativ

Konzultace

Nevíte jak na Business Manager, chcete probrat cílení, vyhodnocování nebo jak zapojit výkonnostní Facebook kampaně v rámci celého marketingu? Napište a probereme to. Osobně nebo online vše vysvětlíme, naučíme, poradíme.

900+ konzultací

Školení na míru

Chcete si kampaně spravovat sami? Žádný problém. Školením na míru předáme vám i vašim klíčovým lidem naše znalosti a zkušenosti. Můžeme projít standardní funkce Facebooku, základní i pokročilé strategie, dynamické reklamy i ověřené postupy. Nebo něco úplně jiného. Školení tvoříme vždy na míru vašim potřebám.

1 000+ proškolených lidí

Ozvěte se nám

tym@honzabartos.cz

Ozveme se do 2 pracovních dnů

+420 774 431 534

Po–Pá: 10:00 – 18:00

 

Nezávazná poptávka

Škálování byznysu

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů