Co se dozvíte
Bude to minimum nezbytné teorie a maximum praktických návodů, jak z výkonnostní Meta reklamy vytěžit maximum. Projdeme celý proces práce s klienty od nastavování a úvodní analýzy, přes klikání reklam, až po vyhodnocování, abyste ho mohli 1ku1 vzít a aplikovat.
Pak půjdeme ještě o krok dál. Zjistíte, jak celý proces využít v praxi tak, aby vám to vydělalo peníze. Ukážeme si 5 konkrétních strategií, které sami používáme a přinesly nám i klientům tržby ve stovkách milionů. Checklist, co dělat, když reklama nefunguje nebo jak nastavovat akce na reálném příkladu.
Naši klienti
Kde ostatní končí, my začínáme
Je spousta školení, které vám předají informace, ale všechny mají jedno společné. Ukazují jen jaký zvolit reklamní účel, kde kliknout pro vytvoření reklamy, jak nastavit remarketing a většinou končí u tvorby kreativ. Ano, je důležité to znát, ale tohle je za nás málo.
Rozhodli jsme se udělat školení, které vám ukáže, co dělat dál, když už máte základy a chcete reklamou vydělávat peníze.
Jak vyhodnocovat Facebook reklamy
Bez vyhodnocování a měření to prostě nejde. Dnes díky blokování a ztrátě dat, je vyhodnocování daleko složitější. Rozdíl mezi Správcem reklam a GA4 více jak 50 % je bohužel smutnou realitou.
Ukážeme vám jak vyhodnocovat Facebook reklamy, když nemáte dostatek správných dat z marketingových zdrojů. Uvidíte naše know-how, testy a postupy které děláme, abychom zjistili přínos Facebook reklamy, dodrželi cíle a byznys rostl.