NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Webinář pro Shoptet: Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy

Honza Bartoš

Honza Bartoš

25. 10. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Nový pohled na úspěšnou reklamu na Facebooku, který sahá za tradiční koncepce cílení, kreativy a copy. Účastníci se dozvědí, že klíčem k úspěchu je také kvalita produktu a nabídky, která musí obstát před konkurencí. Že úspěch Facebook reklamy leží částečně mimo Facebook. Webinář nabízí cenné tipy, jak zvyšovat efektivitu a výkon reklam a jak pracovat s potenciálně zkreslenými daty. Seznámím vás také s naší strategií CBO split a případovými studiemi, které ukážou reálné výsledky našich klientů.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Socials Podcast: Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává

Zajímá vás, jak zvýšit účinnost vašich Facebookových reklam? V rozhovoru se dozvíte, co vám přinese testování kampaní a nastavení a proč s ním měli pracovat, jaké strategie využíváme u klientů, jak pracovat s milionovými rozpočty a desetitisícovými, pro koho je vhodný advantage + nebo kam míří Facebooková reklama a jak s ní budeme v rámci dalších let pracovat.
  • Jak pracujeme s klienty a co je pro nás důležité
  • Vyhodnocování a optimalizace kampaní
  • Má smysl se jako eshop zabývat brandem
  • Jak vedu agenturu a proč bych do toho znovu nešel
  • Konec doby datové a jaký to má dopad na Facebookovou reklamu

Přednáška na Digisemestru: Facebook reklama z praxe

Co udělat před spuštěním Facebook reklamy, aby byla úspěšná? Jak se k reklamě přistupovalo dřív a jak se přistupuje dnes? Jak vyhodnocovat a jak poznat, jestli Facebook reklama plní cíl?
  • Co udělat před spuštěním reklam
  • Jak poznáte dobrého Facebook specialistu
  • Jak uvažovat nad nastavením reklam
  • Jak zvýšit hodnotu objednávky
  • Praktické příklady z praxe od našich klientů
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů