Jak a proč rostou naši klienti?

Jak a proč rostou naši klienti?

Koukněte se do zákulisí našich strategií a taktik pro reklamy na Facebooku. Uvidíte konkrétní příklady, které přivedly měřitelné zlepšení u našich klientů.

6 minut čtení

Trenýrkárna.cz - 211 % nárůst tržeb z Facebooku za 2 roky při celkovém poklesu

S Trenýrkárnou spolupracujeme už roky a od 2021 Facebook neustále roste. Při srovnání prvních 7 měsíců roku 2021 s rokem 2023 (kvůli ukončení GAU) je to přes 200 % v tržbách a přes 320 % v návštěvnosti.

Ukázka nárůstu Facebooku v Google Analytics Trenýrkárna.czUkázka nárůstu Facebooku v Google Analytics.

Facebook rozhodně nezaostává. Jak můžete vidět na screenu ze Správce reklam, vyškálovali jsme kampaně skoro o 400 % při dodržení cílů.

Navýšení rozpočtu téměř o 400 % během 2 let Trenýrkárna.czNavýšení rozpočtu téměř o 400 % během 2 let.

Proč Trenýrkárna.cz vyrostla?

Jako menší disclaimer chceme říct, že si za nárůsty určitě nebereme všechen kredit. Výkon reklamy ovlivňuje celá řada faktorů, takže se na nich podílel celý tým. Nicméně pojďme na to.

  • Pokročilá práce s dynamickou reklamou, kterou na školení rozebereme v bloku Dynamické reklamy na 217 %.
  • Tipy na úpravu webu a nabídky. O těch budeme mluvit v sekci Co dělat, než spustíme reklamy.
  • Správně nastavování (nejen) rychlých akcí. Podrobně projdeme v Zápisníku klikače.

A co říkají na spolupráci v Trenýrkárně?

Markeťačka Trenýrkárny Bára o spolupráci Trenárkárna.czMarkeťačka Trenýrkárny Bára o spolupráci.

Bezvaplenky.cz - meziroční nárůst o 124 %

S klientem Bezvaplenky.cz spolupracujeme od konce roku 2020. Za tu dobu vyrostly tržby z Facebook reklamy skoro o 2000 % (z nuly to jde nahoru rychle). Proto bereme jako větší úspěch meziroční nárůst za prvních 7 měsíců roku 2023. A to o víc než 120 %.

Srovnání tržeb z Facebook reklamy leden-červenec 2023 a 2022 Bezvaplenky.czSrovnání tržeb z Facebook reklamy leden-červenec 2023 a 2022.

Výkon Facebooku je výrazně nad růstem celku, který vyrostl „jen“ o 11 %.

Srovnání tržeb z e-shopu leden-červenec 2023 a 2022 Bezvapelnky.czSrovnání tržeb z e-shopu leden-červenec 2023 a 2022.

Nárůst byl způsobený celou řadou věcí, ale nejzásadnější z nich byla správná práce s akcemi a úpravy webu.

Midorini.cz - nárůst 182 % za první 3 měsíce!

A jak to vypadá, když se sejde dobrá nabídka, šikovná majitelka a dobré načasování? Celkovým nárůstem 60+ % za 3 měsíce spolupráce a 182% růstem tržeb z Facebook reklamy!

Srovnání tržeb e-shopu květen-červenec 2023 proti 2022 Midorini.czSrovnání tržeb e-shopu květen-červenec 2023 proti 2022.

Srovnání tržeb Facebook reklamy květen-červenec 2023 proti 2022 Midorini.czSrovnání tržeb Facebook reklamy květen-červenec 2023 proti 2022.

U Midorini jsme na začátku opakovaně řešili cíle, abychom se ujistili, že je máme správně nastavené - věc, kterou snad všichni podceňují. To nám umožnilo navýšit rozpočty a zrychlit růst.

Dalším důležitým bodem bylo nastavování akcí. Použili jsme u něj jednu ze strategií, kterou budeme rozebírat podrobně na školení. A výsledek? Za 3 dny jsme měli skoro stejné tržby jako za celý duben.

Tržby v době akce Midorini.czTržby v době akce.

A tržby z dubnu bychom překonali, jen nám přestal stíhat sklad a museli jsme vypnout reklamu🙂

E-shop deNatura.cz a růst o stovky % ročně

V srpnu 2021 jsme začali se značkou deNatura. Od začátku projektu rosteme o stovky % ročně při aplikování stejných principů jako u našich klientů. U deNatury je to jen znásobeno skvělou prací lidí při výběru a vývoji produktů, tvorbě vstupních stránek, točení videí a dalších činnostech.

Srovnání tržeb srpen-prosinec 2022 a 2021 deNatura.czSrovnání tržeb srpen-prosinec 2022 a 2021

Srovnání tržeb leden-červenec 2023 a 2022 denatura.czSrovnání tržeb leden-červenec 2023 a 2022


Díky čemu deNatura roste

  • Dobře nastavené cíle
  • Využívání pokročilé strategie
  • Neustálá práce na vylepšování nabídky
  • Tvorba správných kreativ pro typ produktů


Shrnutí

Jak můžete vidět, principy, postupy a strategie, které děláme fungují napříč obory.

 

Další články z našeho blogu

12 minut čtení

Co jsme se naučili z 28 mega utracených na Facebooku v 2019

Existuje milion rad a návodů, jak na Facebooku vydělat bambiliony. Mají ale jeden společný problém - většina nefunguje. Proto jsme se rozhodli začít sdílet, co funguje v Čechách nám. Můžete si z toho vzít inspiraci a použít to ve svém byznysu. Minulý rok jsme nějakou kačku na Facebooku utratili a o zkušenosti se rádi podělíme.

10 minut čtení

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura klientovi řekla, že má nereálné cíle. My po měsíci zvedli obrat BOOBEE o 308,6 %, měsíční objednávky navýšili o 295 % a spend na účtu navýšili o 947,5 %. Cena za proklik se snížila víc než polovinu a povedlo se nám vyprodat zásoby. Už na začátku jsme viděli, že problém nebude jen v Metě a bude to třeba vzít „od podlahy”. Komunikace na webu, pochopení cílovky, celkové změny v propagaci značky... Úspěch ovlivnilo také důsledné testování, které přineslo nečekaná data. Vzali jsme to od základů a ukázali, že když se nad tím přemýšlí, tak to jde. Jak se nám to povedlo?

12 minut čtení

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Vyděláme vám na výkonnostních kampaních na Facebooku a Instagramu

Svěřte je profíkům s prokazatelnými výsledky. #konverzimzdar

12

let zkušeností a praxe

Byli jsme u začátků sociálních sítí a neustále se zlepšujeme.

8+

Specialistů v týmu

Každý specialista je si roven.
Juniory v týmu nemáme.

12

zemí po celé Evropě

Postaráme se o vaše kampaně i v zahraničí.

30k – 10mio

měsíční rozpočty klientů

Máme velké i malé klienty, zvládneme vše.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů