Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Honza Bartoš

Honza Bartoš

05. 05. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Výkon nebo značka? Odvěký souboj mezi branďáky a výkonáři je u konce. Vysvětlili jsme, kdy je vhodné upřednostnit výkon a kdy zase značku. Zároveň jsem odhalil náš přístup a nastavení práce s klienty, abychom dosahovali efektivních výsledků. Rozebrali jsme, jak budovat značku na Facebooku a zda je to vůbec možné, nebo jak využít výkonnostní reklamu k posílení značky. Kromě toho jsme odhalili mýtus o sponzorování příspěvků na Facebooku jako nástroji pro budování brandu, a poskytli náhled na to, co je skutečně důležité při budování značky na této platformě. Celkově byl rozhovor plný zajímavých perspektiv, přínosných informací a podnětných diskusí o tématu výkonu a značky ve světě marketingu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu s Meta reklamami

Zjistěte jak i pomocí flash akcí vytřískat z letošní vánoční sezony maximum. Dozvíte se, co si ohlídat z pohledu dat, jak správně nastavit nabídku a kreativu, aby byla pro vaše zákazníky neodolatelná, a co je klíčové zvážit v této sezóně z pohledu UX a webové strategie. Navíc vám ukážu reálné příklady úspěšných kampaní z praxe od našich klientů a naše prováděné testy.
  • Tipy pro tvorbu efektivních reklamních kreativit
  • Jak plánovat kampaně a na co nezapomenout
  • Jak pracovat s flash akcemi a naše best practice
  • Out of the box přístup
  • Reálné ukázky, testy a osvědčené tipy
  • BONUS: Získáte checklist pro vánoční kampaně

Webinář pro Shoptet: Jak na dynamickou reklamu na Facebooku

Jak funguje dynamická reklama, jak ji nastavit, jak na texty a grafiku pro dynamické reklamy, jaké strategie zvolit a jak je vyhodnotit. A na závěr mám pro vás schované ty nejčastější chyby a pravidla nejúspěšnějších kampaní na Facebooku.
  • Jak pracovat s dynamickou akvizicí z katalogu i dynamickým remarketingem
  • Co je potřeba ke spuštění dynamického remarketingu
  • Jak pracovat s katalogem produktů, jak ho vytvořit a propojit s Facebook Pixelem
  • Manuální vs. automatický bidding
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů