NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Honza Bartoš

Honza Bartoš

17. 09. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura tvrdila, že cíle jsou nereálné. My jsme za měsíc zvýšili obrat BOOBEE o 308,6 %, objednávky o 295 % a spend o 947,5 %. Cena za proklik klesla na polovinu a vyprodali jsme zásoby. Začali jsme od základů – web, cílovka, propagace. Důkladné testování přineslo překvapivá data. Ukázali jsme, že když se nad tím přemýšlí, výsledky přijdou. Přečtěte si do detailu, jak se nám to povedlo.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Socials Podcast: Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává

Zajímá vás, jak zvýšit účinnost vašich Facebookových reklam? V rozhovoru se dozvíte, co vám přinese testování kampaní a nastavení a proč s ním měli pracovat, jaké strategie využíváme u klientů, jak pracovat s milionovými rozpočty a desetitisícovými, pro koho je vhodný advantage + nebo kam míří Facebooková reklama a jak s ní budeme v rámci dalších let pracovat.
  • Jak pracujeme s klienty a co je pro nás důležité
  • Vyhodnocování a optimalizace kampaní
  • Má smysl se jako eshop zabývat brandem
  • Jak vedu agenturu a proč bych do toho znovu nešel
  • Konec doby datové a jaký to má dopad na Facebookovou reklamu

Živě z Marketing Festivalu 2024: O výkonnostním marketingu

Rozhovor, který bude zajímat nejednoho majitele firmy a marketingového ředitele. Dozvíte se tam, jak zjistit, jak je Facebook silným kanálem v rámci celku. Jaký má být poměr brandu a výkonu v rámci rozpočtu nebo neustále skloňované AI. Má tam své místo? Mění pravidla hry?
  • Trendy pro tento rok
  • Pozice AI ve Facebook reklamě a jak s ní pracovat
  • Rozdělení rozpočtu mezi brand a výkon
  • Jak je silný váš Facebook
  • Testování
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů