Zvýšení tržeb o 41,59 %? Stačilo se zamyslet

Zvýšení tržeb o 41,59 %? Stačilo se zamyslet

Jak se nám povedlo ve zdánlivě nemožné situaci zvýšit klientovi tržby o 41,59 % za 30 minut práce? Stačilo se odpoutat od Mety a myslet na celek. Ostatně jako vždy... 

4 minut čtení

Nicebelly je e-shop, který na slevy moc nedá. Klientka šije bederní pásy a oblečení (nejen) pro těhotné ženy a svůj byznys vybudovala naprosto ukázkově. Potřebovala produkt, který nikdo nenabízel a tak si ho ušila. Postupem času z koníčku na mateřské vybudovala byznys s obraty, co jí může leckdo závidět. Má jasnou vizi, strategii a špičkové produkty, na které nepotřebuje lákat zákazníky manipulací s cenou. Slevu nabízí jen jednou ročně. A to zrovna v období, kdy se slevy na lidi hrnou ze všech stran...

Graf: Dopad našich aktivit na obrat e-shopu

Sleva jenom na Black Friday...? Nic s čím bychom si neporadili


Black Friday...  Jo, to období, co se jím některé e-shopy ohánění x-krát do roka, ale skutečný Black Friday je jen jednou, konkrétně čtvrtý listopadový pátek. 

Proč to říkám? Právě v tom období slaví Nicebelly narozeniny. A je to taky právě to jediné období v roce, kdy nabízí slevu. Docela prekérka. 

  • Reklama je touhle dobou pěkně drahá.
  • Klient chce mít slevu jen během narozeninového víkendu.
  • V tomhle předvánočním slevovém šílenství inzerují všichni.
  • A k tomu máme omezený rozpočet.

Co s tím? 

Na první pohled by se nabízelo škálování (o tom, jak nám to jde, si můžete přečíst v tomhle příspěvku), ale to bez navýšení rozpočtu nejde. Jak to teda naboostovat, když není peněz nazbyt? 🤔

  • Meta je sice naše specializace ALE dobře víme, že to není jediný kanál na světě.
  • K tomu víme, že má klientka silnou e-mailovou databázi.

Nulovou investicí ke zvýšení tržeb o 41,59 %

A tak se zrodil nápad, který nestál klientku ani nás víc než pár minut času a oproti předchozímu roku zvedl tržby o 41,59 %

Úplně bez práce to ale nebylo.

Akce byla o víkendu a jak víte, o víkendu si lidi e-mail často ani neotevřou. Takovou situaci nezachrání ani silná databáze v kombinaci s nadšenými zákazníky.

S tím si ale taky poradíme.

Zleva Honza Bartoš, Jirka Socha z našeho týmu, který má Nicebelly na starosti a majitelka e-shopu Nicebelly

Pošleme e-mail o den dříve, takže ho uvidí víc lidí. Navíc dáme jeho čtenářům pořádnou motivaci k nákupu:

  • Celou akci komunikujeme jako záležitost pro naše nejvěrnější. Tím vyvoláváme pocit výjimečnosti.
  • Klientka vyrábí své zboží v limitovaných sériích a odběratelé newsletteru mají možnost nakoupit nové kousky přednostně.
  • Dalším důležitým bodem urgence. Jde opravdu o jedinečnou a výjimečnou slevu a kdo zaváhá, na další podobnou příležitost si počká celý rok. 

Víkendy bývají obecně slabší z pohledu open ratu e-mailů nebo i samotných nákupům. Proto je potřeba jít na to trochu jinak. Výjimečnost, urgence, jedinečný výběr... to už jsou silné argumenty k otevření e-mailu i k nákupu.

E-mail, který klientka poslala zákazníkům:

Kolik to vydělalo?

Znáte to, přesná čísla prozradit nemůžu, ale... 

  • Oproti stejné akci, která běžela v předchozím roce jsme zvýšily tržby o 41,59 %.
  • Přes slevový kód v newsletteru + Meta reklamě za víkend nakoupilo 89,2 % lidí.
  • Celkové PNO jsme oproti loňsku snížili o 0,99 %.

Na 30 minut práce celkem slušný, ne? 😃

Meta je pro reklamu super, ale občas se tomu „štěstí” prostě musí jít trochu naproti. Nejdůležitější je přemýšlet o věcech komplexně a nebát se ostatních marketingových kanálů.

Takže myslete na celek a #konverzimzdar!

Další články z našeho blogu

12 minut čtení

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

7 minut čtení

4 přístupy k Facebook reklamě v době krize

Tohle nebude první článek na tohle téma, co přečtete. Pravděpodobně ale první, co vám dá konkrétní tipy k Facebook reklamě. Sepsali jsme náš postup u klientů v době krize. Tak nažhavte myšítko a jdeme na to.

10 minut čtení

Flash akce: jak udělat z obratu 370 tisíc přes 2,1 milionu za den

Za den se díky Metě dají udělat i takové šílené obraty. Jen musíte vědět jak na to. A protože své zkušenosti rádi sdílíme, v článku vám postup popíšeme. Ale pozor. Rozhodně to není akce pro každého.

Vyděláme vám na výkonnostních kampaních na Facebooku a Instagramu

Svěřte je profíkům s prokazatelnými výsledky. #konverzimzdar

12

let zkušeností a praxe

Byli jsme u začátků sociálních sítí a neustále se zlepšujeme.

8+

Specialistů v týmu

Každý specialista je si roven.
Juniory v týmu nemáme.

12

zemí po celé Evropě

Postaráme se o vaše kampaně i v zahraničí.

30k – 10mio

měsíční rozpočty klientů

Máme velké i malé klienty, zvládneme vše.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů