12 minut čtení
Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %
Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.
Jak se nám povedlo ve zdánlivě nemožné situaci zvýšit klientovi tržby o 41,59 % za 30 minut práce? Stačilo se odpoutat od Mety a myslet na celek. Ostatně jako vždy...
4 minut čtení
Nicebelly je e-shop, který na slevy moc nedá. Klientka šije bederní pásy a oblečení (nejen) pro těhotné ženy a svůj byznys vybudovala naprosto ukázkově. Potřebovala produkt, který nikdo nenabízel a tak si ho ušila. Postupem času z koníčku na mateřské vybudovala byznys s obraty, co jí může leckdo závidět. Má jasnou vizi, strategii a špičkové produkty, na které nepotřebuje lákat zákazníky manipulací s cenou. Slevu nabízí jen jednou ročně. A to zrovna v období, kdy se slevy na lidi hrnou ze všech stran...
Graf: Dopad našich aktivit na obrat e-shopu
Black Friday... Jo, to období, co se jím některé e-shopy ohánění x-krát do roka, ale skutečný Black Friday je jen jednou, konkrétně čtvrtý listopadový pátek.
Proč to říkám? Právě v tom období slaví Nicebelly narozeniny. A je to taky právě to jediné období v roce, kdy nabízí slevu. Docela prekérka.
Na první pohled by se nabízelo škálování (o tom, jak nám to jde, si můžete přečíst v tomhle příspěvku), ale to bez navýšení rozpočtu nejde. Jak to teda naboostovat, když není peněz nazbyt? 🤔
A tak se zrodil nápad, který nestál klientku ani nás víc než pár minut času a oproti předchozímu roku zvedl tržby o 41,59 %.
Úplně bez práce to ale nebylo.
Akce byla o víkendu a jak víte, o víkendu si lidi e-mail často ani neotevřou. Takovou situaci nezachrání ani silná databáze v kombinaci s nadšenými zákazníky.
S tím si ale taky poradíme.
Zleva Honza Bartoš, Jirka Socha z našeho týmu, který má Nicebelly na starosti a majitelka e-shopu Nicebelly
Pošleme e-mail o den dříve, takže ho uvidí víc lidí. Navíc dáme jeho čtenářům pořádnou motivaci k nákupu:
Víkendy bývají obecně slabší z pohledu open ratu e-mailů nebo i samotných nákupům. Proto je potřeba jít na to trochu jinak. Výjimečnost, urgence, jedinečný výběr... to už jsou silné argumenty k otevření e-mailu i k nákupu.
Znáte to, přesná čísla prozradit nemůžu, ale...
Na 30 minut práce celkem slušný, ne? 😃
Meta je pro reklamu super, ale občas se tomu „štěstí” prostě musí jít trochu naproti. Nejdůležitější je přemýšlet o věcech komplexně a nebát se ostatních marketingových kanálů.
Takže myslete na celek a #konverzimzdar!