Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Webinář pro Shoptet: Jak na dynamickou reklamu na Facebooku

Honza Bartoš

Honza Bartoš

01. 03. 2020

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dynamická reklama z katalogu není jen na pár kliknutí. Na webináři vám ukážu jak dynamické reklamy fungují a jaký proces je potřeba ke správnému nastavení. Dozvíte více o Facebook Pixelu, jaké události je potřeba nastavit, jak pracovat s katalogem produktů a jak ho s pixelem propojit. V závěru webináře vám ukážu ty nejčastější chyby a pravidla nejúspěšnějších kampaní na Facebooku. Řekneme si, jak funguje dynamická reklama, jak nastavit dynamické reklamy, jak na texty a grafiku pro dynamické reklamy, jaké strategie zvolit a jak je vyhodnotit.
  • Jak pracovat s dynamickou akvizicí z katalogu i dynamickým remarketingem
  • Co je potřeba správně technicky nastavit, abyste mohli spustit dynamický remarketing
  • Jak si zkontrolovat události na Facebooku
  • Jak pracovat s katalogem produktů, jak ho vytvořit a propojit s Facebook Pixelem
  • Manuální vs. automatický bidding

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Komplexní přístup k maximálnímu výkonu Meta reklamy

Úspěšná reklama na Metě (Facebook, Instagram) není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí. Na několika konkrétních příkladech z praxe jasně uvidíte, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.
  • Proč nikdy nepřeskakovat plán, cíle a KPI
  • Jak vypadá dobrá nabídka
  • Co by měla obsahovat prodejní stránka
  • Jak pracovat s dalšími marketingovými kanály
  • Jak vyhodnocovat na celku
  • Jak otestovat přínos jednotlivého kanálu

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Doporučení, která vám pomohou uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Nic obecného. Všechno jsem hezky podložil daty od našich klientů, kde jsme doporučení implementovali. A jako bonus se dozvíte, co je to influencesaurus.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů