Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Přednáška na WordCamp Praha 2021: Facebook Ads

Honza Bartoš

Honza Bartoš

27. 02. 2021

Záznam z přednášky

Popis přednášky

V roce 2021 došlo k zásadním změnám na Facebooku, které ovlivnily strategie reklamy. Proto jsem se v rámci webináře zaměřil na čtyři hlavní aspekty:
  • Přechod na iOS 14: Vysvětlil jsem dopad na sledování událostí a cílení reklamy a ukázal postupy, jak s těmito změnami pracovat.
  • Conversion API: Představil jsem výhody a ukázal, jak ho efektivně implementovat pro zlepšení sledování konverzí.
  • GDPR a cookies: Probrali jsme změny a dopad na personalizaci cílení reklamy a ukázal řešení, jak s nimi v rámci Facebook reklam pracovat.
  • Zjednodušení cílení: Výhody a překážky nového cílení, které jsem doplnil o konkrétní postupy pro jeho efektivní využití.
Dále jsme probrali:
  • Změny v atribuci jako spojení okna přiřazení s konverzním a zrušení 28+1
  • Jaký má být poměr mezi akvizicí a remarketingem
    • Závěrem jsem ukázal případovou studii s klientem, který dosáhl nárůstu tržeb o 39 % díky zjednodušení účtu.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Živě z Marketing Festivalu 2024: O výkonnostním marketingu

Rozhovor, který bude zajímat nejednoho majitele firmy a marketingového ředitele. Dozvíte se tam, jak zjistit, jak je Facebook silným kanálem v rámci celku. Jaký má být poměr brandu a výkonu v rámci rozpočtu nebo neustále skloňované AI. Má tam své místo? Mění pravidla hry?
  • Trendy pro tento rok
  • Pozice AI ve Facebook reklamě a jak s ní pracovat
  • Rozdělení rozpočtu mezi brand a výkon
  • Jak je silný váš Facebook
  • Testování

Webinář pro Shoptet: Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy

Ukážeme si, jak zkontrolovat produkt a nabídku, aby reklama obstála před konkurencí. A proč úspěch Facebook reklamy leží částečně mimo Facebook. Navíc vám ukážu naši strategii CBO split a případové studie našich klientů.
  • Tipy, které zvyšují efektivitu a výkon reklam
  • Strategie a optimalizace reklam na Facebooku
  • Zkreslená data a jak s nimi pracovat
  • Jak na krátkodobé kampaně jako jsou night shoppingy nebo black Friday
  • Naše strategie CBO split
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů