Po dvou letech freelancingu a samostudia jsem narazil na své limity a zároveň si uvědomil, že mě z celého onlinu nejvíc naplňuje výkonnostní reklama na Metě. V tu samou chvíli se objevila šance připojit se do týmu Honzy Bartoše, kterou jsem okamžitě využil. Konečně můžu využít svůj potenciál naplno a k tomu se každodenně posouvat v týmu top specialistů.
Ve světě online marketingu využívám disciplínu a vytrvalost bývalého hokejisty. Na reklamu pohlížím komplexně a mám jednoduchý cíl – vydělat klientům peníze s maximální efektivitou. Výkonnostní reklamu mám rád, protože můžu neustále pracovat s daty. Baví mě růst a hledat nové cesty, jak z kampaní vyždímat maximum. Když zrovna neklikám reklamu a nejsem na cestách, tak trávím čas s rodinou, sportem nebo s knihou.
Zahraniční zkušenosti a sport mě kromě disciplíny naučili, jak je důležité naslouchat a respektovat názory druhých. Jen tak se totiž můžeme neustále posouvat vpřed.