Jiří Socha

Svou jízdu ve světě reklamy jsem začal ve startup marketingové agentuře, díky které jsem si „přičichnul“ snad ke všem disciplínám – kreativě, strategickému plánování, SEO, návrhům webů, reklamě na platformách Google, Sklik, LinkedIn, Twitter, Facebook… bavilo mě vše, kde jsem viděl pozitivní dopad na klientův byznys. K životu ale potřebuju pořádný náboj a peníze, a ve zmíněném startupu nebylo ani jedno.

Nejvíc jsem se viděl v PPC a Facebook reklamě. Přešel jsem tak na pozici PPC specialisty do agentury, která pod sebou měla největší české značky i mezinárodní korporace. Mým denním chlebem bylo zvyšování povědomí o značce, ale i náborové kampaně nebo propagace eventů. Mé upřímné srdce však nenašlo pochopení v agenturním a korporátním světě, pro blaho všech to chtělo změnu.

Nakonec má cesta odbočila k výkonnostní reklamě. A tady se cítím nejlépe – žádné abstraktní výsledky nebo domněnky o dopadu reklamy, jak tomu bylo u brandu. Ani v nejmenším nehaním brand, jen mi je osobně bližší výkonnostní reklama, jelikož nabízí přesná čísla, se kterými se dá jasně pracovat. Mám štěstí být součásti týmu, který výkonnostní reklamu na sociálních sítích miluje stejně jako já.

Ve volném čase si od mých prosperujících klientů dopřávám trochu klidu v přírodě. V ní se rád toulám, přespávám tam u ohně a lezu po skalách.

Studia Marketingových komunikací na UTB ve Zlíně mě naučila mnohé, mimo jiné, že nejde ani tak o to CO říkáte, ale JAK to říkáte. Ale hlavně prosím vás nelhat!

Kde se můžeme potkat?

26.-27.02.2025

Czech Online Expo

Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Jirka v akci

Další členové našeho týmu

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů